Veelgestelde vragen
Bestellen
Bestellen is alleen mogelijk via onze webwinkel deonlineparfumerie.nl.
Uw bestelling wordt direct na betaling verwerkt en is dan ook niet meer te wijzigen of te annuleren.
Alle voorradige producten zijn te vinden in onze webwinkel. Wanneer iets niet in de zichtbaar is kan het ook niet besteld worden.
Helaas kunnen wij geen indicatie geven wanneer niet voorradige producten weer te bestellen zijn. Wij zijn hierbij afhankelijk van onze leveranciers.
Verzenden
De verzendkosten binnen Nederland zijn altijd € 4,95 per bestelling, ongeacht het bestelbedrag.
De levertijd bij deonlineparfumerie.nl is maximaal 2 werkdagen.
Maandag t/m vrijdag voor 18 uur besteld, de volgende dag bezorgd.
Vrijdag na 18 uur t/m zondag, dinsdag bezorgd.
Wij zijn hierbij wel afhankelijk van de pakketdiensten. Heel af en toe kan het wat meer tijd kosten voor het pakket wordt bezorgd.
Wanneer je niet thuis bent, dan brengt DPD je pakket naar een DPD Pickup Parcelshop.
Nee dat is niet mogelijk.
Bij verzending van het pakket ontvang je een track & trace code. Dit is vaak de avond voor aflevering maar een enkele keer pas op de dag zelf.
Garantie
Heb je binnen 96 uur na ontvangst van de track & trace code geen pakket ontvangen en ligt het ook niet bij een pakketpunt, meld dit dan zo spoedig mogelijk bij ons. Wij gaan dan in overleg met DPD voor je kijken wat er aan de hand is.
In dit geval vragen wij je om een aantal foto’s te maken en deze te mailen naar info@alvori.nl.
Op de foto’s moet onderstaande zichtbaar zijn:
Binnenkant van de doos met de opvulling en het kapotte product/de kapotte producten.
Een foto met daarop uitsluitend het kapotte product/producten.
Zet in de mail duidelijk het ordernummer en de contact gegevens. Binnen 2 werkdagen hoor je van ons.
Retourneren
Toch niet tevreden met het geleverde product en wil je dit retourneren, dan is dit geen probleem. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket.
In geval van retour sturen vragen wij je om even een mail te sturen naar info@alvori.nl. Vermeld in deze mail je naam, ordernummer, product en met voorkeur (is natuurlijk niet verplicht) de reden van retour sturen.
Indien je producten retour stuurt, dan moet het product in originele staat en verpakking worden terug gestuurd. Beschermende folie om het doosje mag niet beschadigd zijn! De verzend- of afhaalkosten zijn in geval van retour sturen wel voor eigen rekening.
Je mag het pakket terugsturen naar onderstaand adres:
ALVORI | deonlineparfumerie.nl
D. Huijser van Reenenstraat 34
9103 NE Dokkum
Onze producten vallen allemaal onder de rubriek gezondheid en hygiëne producten. Producten binnen deze rubriek mogen alleen dan retour wanneer de verzegeling niet verbroken is. Onder verzegeling valt ook de plastic folie om het doosje.
Retourkosten zijn voor rekening van de klant. In uitzonderlijke gevallen worden de retourkosten wel vergoed, wanneer je bijvoorbeeld een geheel ander product hebt ontvangen dan het bestelde artikel. Neem in dit geval wel voor retourneren contact met ons op.
Betalen
Klaar met winkelen ga dan naar afrekenen. In onze winkel kun je op drie manieren betalen.
Betalen met iDEAL
Bij het betalen van je bestelling met iDEAL kom je na de keuze van de eigen bank binnen bij de internet bankieren site van de gekozen bank. Op je bekende pagina kun je de betaling afronden zoals je gewend bent.
Betalen via een eigen overschrijving
Vooruitbetalen houdt in, dat je na het invoeren van je bestelling zelf het openstaande orderbedrag overmaakt.
U ontvangt een mail met de bankgegevens voor het overmaken van het bedrag.
Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Hou daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboek tijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben versturen we de bestelling nog dezelfde dag.
Achteraf betalen via Riverty
Riverty (voorheen Afterpay)
Riverty voert voor deonlineparfumerie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via Riverty ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan Riverty. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.
Wil je meer informatie over achteraf betalen met Riverty? Ga dan naar de website van Riverty.
Betaalkosten voor deze methode zijn € 2,50 ongeacht bedrag van bestelling.
Bestellingen waarvan de betaling is mislukt worden niet verwerkt.
Ja dat is mogelijk. Riverty voert voor deonlineparfumerie.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via Riverty ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan Riverty. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Riverty niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.
Toeslag voor het gebruik van deze methode is € 2.50